Effektive Call-to-Action-knapper:
Design og placering for bedre konvertering

Effektive Call-to-Action-knapper: Design og placering for bedre konvertering

At få besøgende til at handle er altafgørende for en virksomheds succes, og call-to-action-knapper (CTA’er) spiller en central rolle i denne proces. En effektiv CTA kan motivere besøgende til at foretage et køb, tilmelde sig et nyhedsbrev eller udføre en anden vigtig handling, der bringer dem tættere på at blive kunder. Læs mere

Effektiv konverteringsoptimering:
7 trin til at omdanne besøgende til kunder

7 trin til at omdanne besøgende til kunder

I en verden, hvor online konkurrence er hårdere end nogensinde, er det vigtigt at optimere din hjemmeside for at konvertere besøgende til kunder. Konverteringsoptimering er en systematisk proces, der indebærer forskellige strategier og teknikker, der hjælper dig med at forbedre din konverteringsrate og øge dit salg. Læs mere

Konverteringsoptimering: Derfor er mikrokonverteringer vigtige

Enhver virksomhed har sat mål for, hvornår en kunde har konverteret. Ofte vil det også være denne type konverteringer, eller mål, som virksomhederne har fokus på, da det er disse der giver et salg og giver grønne tal på bundlinjen. Læs mere

Øg dit nyhedsbrevs konvertering uden at ændre indholdet

Du kender det godt. Du bruger oceaner af tid på at lave et lækkert og indholdsmæssigt stærkt nyhedsbrev til dine kunder. Alt er som det skal være. Men det er din åbningsrate desværre ikke. Vi har tidligere skrevet om, hvordan du laver et godt nyhedsbrev, som bliver åbnet. Men måske er det slet ikke dit indhold, den er gal med, men derimod om din mail rent faktisk havner der, hvor den skal. Læs mere

5 gode tips til en effektiv landingsside som vil øge din konverteringsrate

Optimering

Du har helt styr på din SEO, og annoncerer både igennem Facebook og Google Ads, men til trods for at der bliver trukket en hel del trafik til din landingsside, er det stadig som om, at din konverteringsrate halter en smule efter… Læs mere

Undersøgelse: Du mister kunder uden en sikker hjemmeside

Ingen kunder uden SSL

Det er ikke længe siden, Dorte skrev et indlæg om SSL-certifikater og det at have en hjemmeside, som bliver vist som sikker. Vi har slået på tromme for at sikre sin hjemmeside længe, og nu bakker en britisk undersøgelse op om vores påstand – nemlig at man mister kunder, hvis ens hjemmeside ikke er sikker. Læs mere

Se hvad Google selv anbefaler, når det kommer til user experience (UX)

UX

Reddit er et fantastisk sted. De kalder sig selv ”internettets forside”, og for en del mennesker er det på sin vis også meget rigtigt, fordi det er deres ’go-to’-sted på nettet for rigtig mange ting. Der er også subreddits (en slags underforum for de, der ikke kender Reddit), for alt mellem himmel og jord. Blandt andet SEO og online markedsføring. Læs mere

3 (alt for) simple trin til bedre konvertering

Simple tricks til bedre konvertering

Jep, du læste rigtigt. De tre trin, jeg kommer ind på herunder, er næsten alt for simple til, at det burde være værd at nævne. Når jeg kigger rundt på andre hjemmesider, ser det nu alligevel ud til at være relevant læsning for mange. Læs mere

Google fjerner negative anmeldelser fra tidligere dine medarbejdere

Google My Business negativ

Der er ingen tvivl om, at Google My Business er vigtigt for virksomheder, der er lokalt funderet – og egentlig bare virksomheder generelt. Hvis man vil findes på Google, er det bare en god ide med en godt opsat Google My Business-profil. Læs mere

Lovlig gode til online synlighed

OnlineSynlighed.dk skaber resultater

Hos OnlineSynlighed.dk skinner vores jyske beskedenhed som regel igennem, men nogle gange er det alligevel på plads at fejre sine succeser – og faktisk er der mange af dem. Læs mere