Workshop: Annoncering på Facebook

Workshop om Facebook annoncering

Ram og påvirk din målgruppe på Facebook

På denne workshop lærer du at bruge Facebooks annonceværktøj – og du lærer, hvorfor du aldrig skal bruge Boost-knappen igen.

Workshoppen er skræddersyet til dig og er derfor bygget op omkring DIN Facebookside.

Hvorfor annoncere på Facebook?

Facebook er i dag det største sociale medie i Danmark. Over 3,5 millioner danskere har en profil på Facebook – og på verdensplan er der nu over 2 milliarder brugere.

Netop på grund af det store brugerantal er det attraktivt at annoncere på Facebook. Facebooks annoncekonto giver også mange forskellige muligheder for målretning af dine annoncer, lige som du kan opsætte forskellige formål med dine kampagner.

Du kan med andre ord ramme din specifikke målgruppe – noget som ikke er muligt via andre annonceringsmuligheder. Derudover har du mulighed for at påvirke din målgruppes latente behov, eller du kan målrette dine annoncer mod tidligere kunder eller personer, som har besøgt din hjemmeside.

Med Facebookannoncering kan du nå ud til personer, som måske ikke kender din virksomhed på forhånd og dermed øge din kundekreds. Du kan også påvirke din målgruppe med budskaber, før de selv indser, at de har et behov (i modsætning til AdWords, hvor personer søger aktivt efter at have indset et behov).

Det lærer du på workshoppen

Denne workshop tager som nævnt udgangspunkt i din Facebookside. Workshoppen bliver tilrettelagt efter dine behov, hvad enten du er begynder eller øvet.

Emnerne under workshoppen kan derfor være:

  • Kender du dine følgere?
  • Introduktion til Business Manager
  • Opsætning af Facebookpixel
  • Facebooks annoncestruktur
  • Opsætning af retargeting-kampagner
  • Opsætning af custom audiences, eksempelvis tidligere kunder
  • Opsætning af kopimålgrupper (lookalike audiences)
  • Opsætning af Lead Ads
  • Analyse af resultater

Workshoppen vil bestå af både teoretisk snak samt praktisk arbejde i forbindelse med at opsætte en annonce. Der vil være rig mulighed for at stille spørgsmål undervejs.

Praktisk information

Sted: Østergade 15, 1. sal, 8370 Hadsten

Antal deltagere: Max 5 personer

Varighed: 4 timer

Pris: 7.500 kr. ekskl. moms

Underviseren

John Nielsen

John Nielsen

Book din workshop i Annoncering på Facebook her

Udfyld formularen herunder for at booke en workshop. Er I flere fra samme virksomhed, der ønsker at deltage, så angiv niveauet for den person, der har mindst erfaring med Facebook-annoncering.

    Foreslået dato:

    Alternativ dato:

    Niveau:

    BegynderØvet

    Jeg accepterer, at mine data gemmes i overensstemmelse med OnlineSynlighed.dk's privatlivspolitik.