Workshop om indhold

Konkurrencen er hård på nettet, når det handler om at fange interessen hos de mange potentielle kunder, der sidder bag skærmen. Om det er på sociale medier, blogs, nyhedsbreve, streaming eller noget helt andet, kan du roligt regne med, at der er spandevis af andre tilbud.

Derfor skal du lave indhold i verdensklasse.

Hvis ikke kvaliteten er høj nok, bliver du sorteret fra med det samme, og dit indhold bliver bare fyld i en eller andens tidslinje.

Du er nødt til at lave indhold, der engagerer din modtager, for hvis modtageren ikke engagerer sig i dit indhold, bliver du ikke husket. Og bliver du ikke husket, lukker du konkurrenten ind i dine potentielle kunders bevidsthed.

Giv dem det, de ikke ved, de vil have

Nøglen til at skabe godt indhold er at vide, hvad folket vil have. Også selvom de måske ikke selv ved, hvad de vil have.

Der er nogle helt basale spilleregler på plads, når det handler om at kommunikere med mennesker. Faktisk er vi mere primitive, end mange af os lige går og tror, i hvert fald når vi sætter os ind i helikopteren og ser det hele lidt ovenfra.

Mange af de mekanismer, der dikterer den måde vi lever og interagerer på, kan nemlig oversættes til den måde, vi agerer på online. Dermed kan man tilrette en stor del af det indhold, man producerer, så det har en større chance for at slå igennem.

Også selvom modtagerne ikke selv ved, at de vil have det, du laver for dem.

Kend din målgruppe bedre og bliv i stand til at omsætte viden til praksis

Viden, statistik og information er alt sammen gode ting, der kan hjælpe dig i din markedsføring. Der er dog et meget vigtigt skridt mellem viden og succes – omsætning af viden til praksis.

Man bliver ikke automatisk en fremragende marketingmedarbejder eller marketingansvarlig ved at vide en masse ting. Man bliver fremragende inde for marketing og markedsføring, når man formår at ramme plet med de tiltag, man laver. Det kræver til gengæld nok noget viden, før man kan det.

At blive klogere er altså ikke ligegyldigt – det er altid godt at blive klogere – det må bare aldrig stå alene.

Derfor er en væsentlig del af denne workshop målrettet lige præcis at lære kursisterne, hvordan man omsætter viden til praksis. På den måde sørger vi for, at I får valuta for pengene.

Praktisk information

Sted: Østergade 15, 1. sal, 8370 Hadsten

Antal deltagere: op til 6 personer

Varighed: 4 timer

Pris: 9.750 kr. ekskl. moms

Underviseren

Mikkel Guldbjerg Jensen

Mikkel Guldbjerg Jensen

Mikkel er skarp og kreativ – hans formidling og undervisning er engagerende, og den er underholdende. Det er der en bestemt pædagogisk pointe med, fordi det gør undrevisningen mere effektiv.

Undervisningen består af:

  • Viden der er simpel at omsætte til praksis
  • Indsigt i det, der driver dit publikum
  • Værktøjer til at udvikle din egen kreativitet til egen fordel

Mikkel kommer hele vejen rundt om indhold, og han formår at gøre tekniske og videnskabelige faktorer håndgribelige og forståelige. På den måde kan du omsætte viden til værdi.