
I en digital virkelighed kan en enkelt fejl, misforståelse eller kritik eskalere til en shitstorm med lynets hast. Hos OnlineSynlighed.dk hjælper vi jer med at forberede jer på, håndtere og komme styrket ud af kriser, så jeres brand og troværdighed bevares.
Vi arbejder strategisk, handlekraftigt og med fuld diskretion – altid med fokus på at beskytte jeres omdømme og genskabe tilliden hos kunder, medarbejdere og offentlighed.
Den bedste krisehåndtering starter før krisen rammer. Vi hjælper jer med at:
Ved at være proaktive og forberedte styrker I evnen til at reagere hurtigt, professionelt og troværdigt, når presset er størst.
Når en shitstorm eller krise rammer, handler det om at reagere hurtigt og strategisk. Vi bistår jer med at:
Vi sikrer, at kommunikationen er ærlig, empatisk og handlingsorienteret – uden at give unødige indrømmelser eller eskalere konflikten.
En shitstorm kan være ødelæggende, men den kan også blive vendepunktet for en stærkere positionering. Vi hjælper jer med at:
Strategisk opfølgning er afgørende for at minimere de langsigtede konsekvenser og styrke jeres organisation.
Sociale medier kan accelerere en krise på få timer. Vi hjælper jer med at:
Vi kombinerer kriseberedskab med værktøjer til online reputation management – og linker til værktøjer som Online Reputation Management for en helhedsorienteret tilgang.
Et effektivt kriseberedskab kræver klare retningslinjer og træning. Vi hjælper jer med at:
Ved at investere i beredskab øger I chancen for at navigere sikkert gennem fremtidige kriser.
I visse situationer kan skaderne ikke fjernes helt. Vi giver ærlig og realistisk rådgivning om:
Vi hjælper jer med at tage informerede beslutninger under pres – altid med respekt for jeres brand og relationer.
Vi tilbyder fortrolig, strategisk rådgivning om kriseberedskab, krisekommunikation og shitstorm-håndtering.
Lad os tage en uforpligtende samtale om, hvordan vi kan hjælpe jer med at beskytte og styrke jeres brand; når det gælder allermest.