LinkedIn er et socialt medie, der er målrettet professionelt brug. Brugerne oplyser om deres arbejdsforhold såsom stilling, virksomhed, kompetencer m.v. Alt sammen elementer, som du kan bruge aktivt i din annoncering på LinkedIn.
Som bureau har vi opsat annoncer på LinkedIn for kunder i forskellige brancher – skal vi også hjælpe dig?
Vil du have hjælp til at komme i gang med LinkedIn annoncering, så udfyld kontaktformularen. Du vil blive kontaktet af en af vores LinkedIn specialister til en uforpligtende snak om dine muligheder med annoncering på LinkedIn.
LinkedIn annoncering er særligt interessant for B2B-virksomheder, hvor du ønsker at nå ud til beslutningstagere inden for en bestemt branche eller en bestemt størrelse virksomheder. Al den data, som brugerne angiver om dem selv, kan du anvende aktivt i din annoncering på LinkedIn.
På LinkedIn kan du arbejde med forskellige annoncetyper samt forskellige målretningsmuligheder. Her kan du eksempelvis vælge, om du ønsker at brande dig selv, om du vil have målgruppen til at interagere med dine indlæg eller besøge din hjemmeside, eller om du vil skabe konverteringer.
Derudover kan du selv vælge, om din annonce skal vises i LinkedIn-feedet eller om det skal sendes som en besked til målgruppen.
Når vi arbejder med annoncering på LinkedIn, benytter vi os af de muligheder, som LinkedIn stiller til rådighed – selvfølgelig med øje for, hvordan du opnår de bedste resultater med annoncerne. Vi sørger også for at holde dig opdateret med annoncernes resultater løbende. På den måde kan vi let justere på annoncerne, hvis de ikke skaber de ønskede resultater.
Lader du os stå for dine LinkedIn annoncer, ser vi dig stadig som en aktiv del af samarbejdet. Det betyder, at vi drøfter mulighederne for dig – både i forhold til målretning, målgrupper, emner samt budgetter. Dermed har du mulighed for fortsat at have fingeren på pulsen gennem hele samarbejdet.
Er du typen, der hellere selv vil stå for annonceringen, kan du få et kursus i LinkedIn annoncering. Kurset målretter vi til lige netop dig, din virksomhed og dit aktuelle niveau. På den måde sikrer vi, at du får størst muligt udbytte af kurset.
Kurset afholdes af en af vores specialister, og du har mulighed for også at tage et par kolleger med, hvis I er flere, der skal lære at arbejde med LinkedIn annoncer og LinkedIn Campaign Manager. Om kurset skal afholdes hos dig, hos os i Hadsten eller online, aftaler du blot med den specialist, der afholder kurset.
Vil du høre mere om et LinkedIn annoncerings kursus, eller ønsker du at få et tilbud, er du velkommen til at ringe til os på 70 13 63 23 eller skrive til os på mail@onlinesynlighed.dk.
Når du vælger OnlineSynlighed.dk som samarbejdspartner til din LinkedIn annoncering, indgår du i et samarbejde med et mindre bureau, der har fingeren på pulsen. Vi sidder tæt på opgaven, og vi kan også rådgive dig om, hvordan du opnår de bedste synergieffekter med din øvrige online markedsføring.
Hos OnlineSynlighed.dk har du altid en fast kontaktperson, som du altid er velkommen til at kontakte direkte, uanset om du søger sparring eller har spørgsmål til noget. Din kontaktperson vil også stå i spidsen for de indsatser, vi udfører for dig. Derfor kan din kontaktperson også holde dig opdateret på indsatser og opnåede resultater.
Hos OnlineSynlighed.dk har vi ingen bindinger på vores aftaler. Vi ved, at vi kan gøre en forskel for dig, men skulle det ikke være tilfældet, så er det bedst for både dig og os, at samarbejdet kan afsluttes igen.
Hver måned modtager du en statusrapport fra din kontaktperson med et overblik over den seneste måneds gennemførte indsatser og resultater. I statusrapporten beskriver vi også, hvordan vi vil arbejde med LinkedIn annonceringen i den kommende måned; hvilke annoncer skal stoppes eller optimeres, eller hvilke nye annoncer vi anbefaler bliver sat op.
LinkedIn-annoncering giver virksomheder mulighed for at oprette og målrette annoncer til specifikke målgrupper af LinkedIn-brugere. Annoncer kan vises på forskellige steder på platformen, og målretning kan ske baseret på en række faktorer, herunder jobtitel, geografisk placering, og uddannelsesniveau. Virksomheder kan vælge mellem forskellige annoncetyper og tilpasse deres budstrategi og annonceindhold for at opnå bedre resultater. LinkedIn tilbyder også analyseværktøjer til at spore og evaluere annoncernes ydeevne og justere kampagnerne for at opnå bedre resultater. .
Annonceringsomkostningerne på LinkedIn varierer afhængigt af en række faktorer, herunder annoncetype, målgruppe, budstrategi, og konkurrence fra andre annoncører.
LinkedIn tilbyder en auktionsmodel, hvor annoncører byder på annonceplaceringer.
Annoncører kan vælge at betale per klik (CPC) eller per tusind visninger (CPM), og minimumsbudgettet kan variere afhængigt af annonceformatet og målgruppens størrelse.
LinkedIn er en professionel platform, der er designet til at hjælpe brugere med at opbygge professionelle netværk og forbinde med andre fagfolk og virksomheder inden for deres branche. Derfor har LinkedIn også en mere professionel og B2B-orienteret brugerbase, hvilket gør platformen til en effektiv kanal for annoncering af B2B-virksomheder og professionelle tjenester. LinkedIn tilbyder en række unikke målretningsoptioner, der giver annoncører mulighed for at målrette deres annoncer til specifikke målgrupper baseret på eksempelvis som jobtitler, brancher, uddannelsesniveau og geografisk placering.
LinkedIn tilbyder flere forskellige formater til annoncering.
Derudover kan du også bruge videoannoncer, lead-annoncer og dynamiske annoncer på LinkedIn.
Står du med en konkret digital udfordring eller har vækstambitioner, så står vi klar til at tage en uforpligtende dialog.