På denne workshop lærer du at bruge Facebooks annonceværktøj – og du lærer, hvorfor du aldrig skal bruge Boost-knappen igen.
Workshoppen er skræddersyet til dig og er derfor bygget op omkring DIN Facebookside.
Facebook er i dag det største sociale medie i Danmark. Over 3,5 millioner danskere har en profil på Facebook – og på verdensplan er der nu over 2 milliarder brugere.
Netop på grund af det store brugerantal er det attraktivt at annoncere på Facebook. Facebooks annoncekonto giver også mange forskellige muligheder for målretning af dine annoncer, lige som du kan opsætte forskellige formål med dine kampagner.
Du kan med andre ord ramme din specifikke målgruppe – noget som ikke er muligt via andre annonceringsmuligheder. Derudover har du mulighed for at påvirke din målgruppes latente behov, eller du kan målrette dine annoncer mod tidligere kunder eller personer, som har besøgt din hjemmeside.
Med Facebookannoncering kan du nå ud til personer, som måske ikke kender din virksomhed på forhånd og dermed øge din kundekreds. Du kan også påvirke din målgruppe med budskaber, før de selv indser, at de har et behov (i modsætning til AdWords, hvor personer søger aktivt efter at have indset et behov).
Denne workshop tager som nævnt udgangspunkt i din Facebookside. Workshoppen bliver tilrettelagt efter dine behov, hvad enten du er begynder eller øvet.
Emnerne under workshoppen kan derfor være:
Workshoppen vil bestå af både teoretisk snak samt praktisk arbejde i forbindelse med at opsætte en annonce. Der vil være rig mulighed for at stille spørgsmål undervejs.
Sted: Østergade 15, 1. sal, 8370 Hadsten
Antal deltagere: Max 5 personer
Varighed: 4 timer
Pris: 7.500 kr. ekskl. moms
+45 70 13 63 23
mail@onlinesynlighed.dk