Søgemaskine annoncering, målrettet og med målbare resultater

Søgemaskine annoncering, målrettet og med målbare resultater

Søgemaskine annoncering, målrettet og med målbare resultaterNår folk skal søge efter noget, så er det typisk en søgemaskine der står for denne forespørgsel. Det er både smart, nemt og hurtigt med Google, da det er en altdominerende søgemaskine, der på magisk vis kan læse dine tanker, og finde de resultater, som du søger efter. På Google er der sågar to forskellige slags resultater, på deres helt almindelige søgefunktion – nemlig deres organiske resultater og deres annonceresultater.

Denne artikel handler om søgemaskine annoncering, og derfor skal vi gå i dybden med annonceresultaterne, som kommer frem på Google. Det skal siges, at søgemaskine annoncering ikke kun er Google, men eftersom Google næsten har hele markedet for søgning i Danmark, så er det her alle dine potentielle kunder findes.

De engelske udtryk for annoncering på søgemaskiner kaldes for både Search Engine Advertising(SEA) og Search Engine Marketing(SEM). Google har deres eget værktøj til at annoncere i deres søgemaskine, og det hedder Google AdWords.

Selvom SEA og SEM ikke udelukkende er synonymt med Google AdWords, har du allerede overfor fået grunden til hvorfor, at det primært er Google, der annonceres på.

Søgemaskine annoncering handler om søgeord

Alle kan i princippet gå ind og skabe deres egne annoncer på Google AdWords, det kræver blot et budget og at du udvælger nogle søgeord og skaber din kampagne. Dog er der rigtig mange der glemmer analysedelen, og netop analyser, det er noget vi er rigtig gode til hos OnlineSynlighed.dk.

Vi analyserer os nemlig frem til de bedste søgeord for din kampagne, så vi kan optimere på søgeordene i kampagner, og dermed skabe en omkostningseffektiv kampagne, der ikke dræner dit budget – men snarere skaber en højere omsætning og bundlinje for din virksomhed. Derfor handler det om søgeord, og analysen af disse, når der skal skabes succes med søgemaskine annoncering – uanset om det er på Google, Bing eller Yahoo.

De resultater vi skaber er målbare resultater, der viser hvorvidt kampagner har haft en effekt eller ej. Hos OnlineSynlighed.dk er vi meget resultatorienterede, hvilket betyder, at vi går op i hvordan effekten af vores arbejde har været på din bundlinje. Derfor vil du i et samarbejde med os opleve, at du får stor opmærksomhed, samtidig med at vi sætter dig ind i hvilke effekter Search Engine Advertising og Search Engine Marketing giver din virksomhed.

Få søgemaskine annoncering og marketing i dag

Har du eksisterende annoncer på søgemaskinerne, eksempelvis igennem Google AdWords, vil vi mere end gerne kigge på dem, og give dig stikpinde til hvordan disse kan optimeres, så du bruger dine annoncekroner bedst muligt.

Har du ingen annoncer på søgemaskinerne, kan vi hjælpe dig med at komme i gang, hvor vi sammen kortlægger dine målsætninger, og finder ud af hvad du har behov for, og hvad dine ønsker er. Sammen kan vi derved få skabt kampagner på søgemaskinerne, der giver din virksomhed målbar værdi.

Kontakt os i dag på telefon 70 13 63 23 og lad os tage snakken om hvordan din søgemaskine annoncering og marketing bliver bedre i dag, og hvordan du skaber mere værdi for dine annoncekroner.  Send os gerne en e-mail, så svarer vi tilbage på din e-mail hurtigst muligt.

CTA Blog

Skal vi også hjælpe dig videre?

Står du med en konkret digital udfordring eller har vækstambitioner, så står vi klar til at tage en uforpligtende dialog.

John Nielsen