Hjemmesideoptimering

Hjemmesideoptimering

HjemmesideoptimeringEn hjemmeside er aldrig helt færdig, for der er altid noget der skal opdateres. Nyheder, indhold, kategorier, kontaktinfo og mange andre dele som en hjemmeside er opbygget af. Denne kontinuerlige proces skal netop være kontinuerlig og regelmæssig, hvis din virksomhed skal have en chance i kampen om brugerne. For brugere og besøgende er dem der holder liv på din hjemmeside, og de kan også være med til at give dig en meromsætning, der for alvor kan mærkes på bundlinjen. Det første gode råd er derfor, at du skal holde på dine besøgende ved at holde din hjemmeside opdateret.

Opdatering er en ting, optimering en anden. Optimering af hjemmesider er en ligeså kontinuerlig proces, og denne proces er meget væsentlig nu om dage. For optimering af hjemmesider kan sammenlignes med den teknologiske udvikling. Hvis vi mennesker var stoppet med at optimere fjernsynet i en konstant igangværende proces, ville vi ikke have haft flotte fladskærme og super HD-kvalitet – det samme er gældende for din hjemmeside.

Din hjemmeside skal optimeres, så dine besøgende kan få mest muligt ud af den, samtidig med at du får mest muligt ud af dine besøgende. Optimering dækker over et stort begreb, men dækker blandt andet over søgemaskineoptimering og konverteringsoptimering – i denne artikel har vi vendt vores fokus imod konverteringsoptimering.

Det får du ud af at optimere din hjemmeside!

Hos OnlineSynlighed.dk kan vi godt lide enkle og let forklarlige analyser og rapporter. Vi analyserer og laver statistikker på livet løs, og det vi allerbedst kan lide, er når vi kan fortælle dig hvad du har fået ud af at optimere din hjemmeside.

Vores fremgangsmåde er meget simpel og ligetil, du kan selv bedømme og følge med her:

  1. Vi tager udgangspunkt i de besøgende du allerede har, og tiltrækker endda flere besøgende på din hjemmeside.
  2. Der analyseres på hvor ofte du konverterer dine besøgende til rent faktisk at kontakte dig, og hvor mange af dem der derefter bliver til kunder.
  3. Når kunderne er konverteret yder vi rådgivning til hvordan du kan fastholde dine eksisterende kunder, og dermed øge omsætningen per kunde i din virksomhed.
  4. Analyse- og statistikdelen startes, og vi gennemgår processen fra 1-3, og finder punkter der kan optimeres, så du får flere kunder i butikken, og samtidig lærer at få mere ud af hver enkelt kunde.

Ved hjælp af vores overblikskundskaber, kan du derefter se hvor meget en hjemmesideoptimering har betydet for dig og din virksomhed – både på omsætningen, bundlinjen og generelt for dine konverteringstal.

Få en komplet hjemmesideoptimering i dag

Er du også interesseret i at vide hvordan din hjemmeside kan optimeres, så er det OnlineSynlighed.dk du skal vælge til rådgivning. Vi er resultatorienteret og leverer resultaterne til dig på en måde, så du kan se hvad du har fået ud af vores samarbejde.

Indhent et tilbud til hjemmesideoptimering allerede i dag – ring til os på telefon 70 13 63 23. Du kan også sende os en e-mail eller benytte vores ”Ring mig op”-formular, der er placeret på højre side af hjemmesiden.

CTA Blog

Skal vi også hjælpe dig videre?

Står du med en konkret digital udfordring eller har vækstambitioner, så står vi klar til at tage en uforpligtende dialog.

John Nielsen