Få styr på dit Google AdWords budget

google-adwords-tipsGoogle AdWords er en fantastisk tjeneste fra giganten Google, faktisk er det en så fantastisk tjeneste, at det har skabt utrolig meget værdi for virksomheder, uanset størrelsen på disse foretagender.

Men hos nogle er prisen for succes med Google AdWords dyr, faktisk så dyr, at det nogle gange har givet dem underskud – og de har fortsat med at bruge Google AdWords, netop fordi konkurrenterne ikke skulle få de kunder. Det er en slem situation at stå i, for på den ene side vil du ikke miste penge, og på den anden side bliver du nødt til at undgå at dine konkurrenter får flere kunder.

Hos andre gælder det, at de aldrig har fået succes med Google AdWords. De har brugt uanede mængder af penge på AdWords, uden at få et tilfredsstilende resultat ud af det – og disse situationer er bare skruen uden ende, da succesen sjældent kommer, hvis ikke man får lagt en ordentlig strategi.

Strategier og AdWords budgetter er noget vi er gode til hos OnlineSynlighed.dk, og vi kan hjælpe med at få styr på dit budget, som er løbet løbsk. Faktisk kan vi hjælpe dig med at få vendt skuden imod succesland for AdWords kunder.

Effektivisering af dit AdWords budget og kampagner

Det første tiltag er at få skabt en orden i dit budget. For et løbsk Google AdWords budget kan trække tænder ud på selv de mest erfarne ledere. Derfor vil vi hos OnlineSynlighed.dk skabe et overblik over hele din Google AdWords strategi, så dit budget kommer til at ramme dine ønskede målsætninger.

Først skal det siges, at der ikke er noget magisk over, at skrue et Google AdWords budget ned – det magiske ligger i at kunne minimere Google AdWords budgettet, men stadig få en effekt der er på højde med det gamle budgets niveau. På godt dansk kaldes dette for effektivisering og optimering – noget vi specielt er gode til hos OnlineSynlighed.dk.

De andre tiltag bygger på en langsigtet AdWords strategi, hvor alt fra søgeord til placeringer kommer ind i billedet. Her kommer ydeevnen til at spille en stor rolle, hvor vi sammen skaber en høj ydeevne per krone vi ligger i AdWords.

Din succes med Google AdWords starter her

Lad os kigge på dit Google AdWords budget, og lad os få dine problemstillinger. Uanset om du bruger alt for mange penge på AdWords i forhold til hvad du får, eller om du simpelthen kører i underskud på AdWords – giv os dine problemstillinger, og vi undersøger hvordan vi kan vende skuden sammen.

Ring nu på telefon 70 13 63 23 eller benyt vores ”Ring mig op”-funktion til højre på denne side. Vi ringer dig op så snart som overhovedet muligt, og vi kan derefter tage en fornuftig snak om hvordan vi sammen skaber bedre Google AdWords resultater.

Du kan også sende os en e-mail, så er det nemlig også muligt at sende flere tekniske detaljer til os – det vil give os et bedre fundament fra start af, når vi skal til at strømline dine kampagner og budgetter på Google AdWords.

CTA Blog

Skal vi også hjælpe dig videre?

Står du med en konkret digital udfordring eller har vækstambitioner, så står vi klar til at tage en uforpligtende dialog.

John Nielsen