Google SEO optimering og online trafikanalyse

Google SEO optimering og online trafikanalyseSEO, Search Engine Optimization, er et ord som med årene har haft mere fokus på Google optimering end nogen anden søgemaskine. Derfor går ordet ofte ind under Google optimering eller Google SEO optimering. For vi kan ikke benægte at Google er den mest brugte søgemaskine i verden, og i Danmark er den i hvert fald altdominerende, for selv Dansk Sprognævn har valgt at inkludere ”at google” i deres ordbog – det fortæller lidt om hvor godt Google sidder på vores rygrad.

En af de teknikker der kan benyttes til at komme højere op på Google, er ved hjælp af online trafikanalyse. For du har sikkert allerede et værktøj, som du benytter til at måle trafikken på din hjemmeside med. Et værktøj der kan fortælle dig hvor mange der har besøgt din hjemmeside, og det selvsamme værktøj kan også fortælle dig antallet af sidevisninger på din hjemmeside eller webshop.

Rigtig mange virksomheder benytter i dag Google Analytics til at måle besøgstal på deres hjemmeside, hvilket også er rigtig fint. Hvis du bruger et andet program, så er det også helt okay – for det vi vil prøve at fortælle dig nu, er noget de fleste virksomhedsejere og beslutningstagere ikke har tænkt over, uanset hvilket værktøj de bruger til at holde styr på den online trafik.

Det mange ikke har tænkt over er, at der i disse trafikanalyse-værktøjer er mange finesser og funktioner, der kan fortælle information der er guld værd, når du skal komme højere op på Google. For i disse informationer er der både brugbar information til hvordan du kommer højere op på Google, men også informationer omkring hvordan du konverterer en besøgende til en kunde.

Online trafikanalyse behandler værdifuldt data

Det data som trafikanalyse-værktøjer indsamler, er meget værdifulde. Faktisk findes der virksomheder i verden, som lever af at forhandle med den slags data, som andre hjemmesider og webshops indsamler – for i den data findes informationer om brugere og besøgende.

For de fleste virksomheder er den slags data bare tal til at måle på, men med en professionel online trafikanalyse, kan du tage beslutninger på baggrund af den databehandling OnlineSynlighed.dk laver af din trafik. Det kan være du bliver mere end overrasket over hvilke informationer der kommer frem i sådan en online trafikanalyse, informationer der kan forvandle besøgende til dine kunder.

Vores rapporter er altid resultatorienterede, det vil sige at vi kigger på hvilke informationer, der kan give dig og din virksomhed værdi. Værdi kan være mange forskellige størrelser, men vi er mest interesserede i, hvordan information fra din online trafikanalyse kan skabe en meromsætning og større bundlinje i din virksomhed.

Få en professionelt udført online trafikanalyse i dag

Lad os se hvilke guldkorn og fantastiske informationer der gemmer sig i dine trafikdata, for med vores online trafikanalyse kan du få hævet disse informationer frem, og dermed få lagt en bedre strategi for hvordan du kan konvertere besøgende til kunder.

Ring til os på telefonnummeret 70 13 63 23 og lad os fortælle dig mere om nogle af vores resultater, som vi har lavet for nogle af vores andre kunder. Resultater der har resulteret i at flere besøgende har konverteret til kunder, og resultater der er skabt på baggrund af vores online trafikanalyse.

Du er også velkommen til at sende os en e-mail eller udfylde vores ”Ring mig op”-formular til højre, så ringer vi dig op snarest muligt.

Din genvej til online synlighed

Navn*
Virksomhed*
E-mail*
Tlf. nummer*

Din besked

Jeg accepterer, at mine data gemmes i overensstemmelse med OnlineSynlighed.dk's privatlivspolitik.
Du kan til enhver tid trække dit tilsagn tilbage.

John Nielsen

Direktør i OnlineSynlighed.dk og teknisk funderet SEO specialist. Til dagligt rådgiver John virksomheder i hele landet vedrørende forretningsorienteret digital strategi og eksekvering af værdiskabende online synlighed. John er desuden etisk hacker og ekspert i online reputation management.