Sådan får du flere til at åbne dit nyhedsbrev uden at ændre i indholdet

Nyhedsbrev

Uanset om formålet med dit nyhedsbrev er information, branding salg eller noget helt andet, ønsker du som afsender at blive hørt af dine modtagere. For hvad er værre end skuffelsen over at have brugt lang tid på et nyhedsbrev, som alt for få åbner? Læs mere

12 tips til det gode nyhedsbrev – sådan øger du din åbningsrate

Der er mange gode grunde til at udgive et nyhedsbrev. Du opretholder kontakt til dine kunder, skaber mere trafik til din hjemmeside og får øget dit salg samt får mulighed for at brande din virksomhed overfor potentielle kunder. Læs mere

En gang til – hvis du skal have en e-mail for noget, er det ikke gratis

E-mail er ikke gratis

Et af de første blogindlæg jeg skrev her hos OnlineSynlighed.dk handlede om e-mails. Fokus var på, at man ikke skal poste sin e-mail i kommentarerne på opslag på LinkedIn, fordi det er let for spammere at scrape e-mails fra disse kommentarer.

Det er selvsagt irriterende, hvis ens arbejdsmail pludselig svømmer over med spam, men indlægget bliver afsluttet med et afsnit om, at gratis ting på nettet ofte ikke er gratis. Læs mere

Din e-mail har værdi – pas på den!

Pas på din mail, den har værdi

Den er din digitale postkasse og ikke bare nogle tegn i en bestemt rækkefølge. Din email er værdifuld – både for dig selv og andre – og derfor skal den også behandles sådan. Læs mere

Uddel freebies uden at komme på kant med loven – sådan

Send e-mails uden at være på kant med loven

At tilbyde en e-bog mod at brugerne skal tilmelde sig et nyhedsbrev er en populære metode til at skaffe store mængder nye modtagere. Der ikke meget, der lokker så meget som lyden at et gratis produkt – og der er da heller ikke noget i vejen med at tilbyde sine potentielle kunder en gratis e-bog, videokursus eller lignende – hvis man gør det rigtigt! Læs mere