7 typer af e-mails du bør bruge, hvis du vil have mere salg

Bruger din virksomhed e-mailmarkedsføring til at sende nyhedsbreve ud til dine kunder? Selvfølgelig gør du det! Men selvom e-mailen flittigt bliver brugt til e-mail nyhedsbreve, kan den også sagtens bruges på mange andre måder i din markedsføring. Læs mere

E-mail markedsføring: Derfor skal du også måle din CTOR

Det der e-mail marketing. Det er garanteret noget du kender, eller måske benytter jævnligt. Og siden e-mailen som markedsføring kom frem i 90’erne, har det være populært. Læs mere

Succesfulde nyhedsbreve: Det skal du undgå, og det skal du huske

Selvom der findes et hav af forskellige markedsføringsmetoder, er det stadig e-mailen der bringer flest konverteringer. Hvis den er rigtigt udformet vel og mærke. Når det kommer til e-mail markedsføring, så er der rigtig mange ting, der kan medføre, at dine mails ikke performer eller fungerer optimalt. Læs mere

Disse 11 konkrete tips øger dit e-mail engagement

E-mail markedsføring er ikke noget nyt. Det har faktisk eksisteret længe, og er den mest effektive måde at markedsføre sin virksomhed på. Men det handler om at gøre det rigtigt. Læs mere

E-mail automation: Din komplette guide til automatisering af e-mail flows

e-mail-automation

E-mail marketing er en velkendt markedsføringsdisciplin, som i stadigt stigende grad bliver brugt i såvel B2B- som i B2C-virksomheder. Mange bruger tid og kræfter på at planlægge, udforme og udsende nyhedsbreve med jævne mellemrum for at holde kommunikationen til nyhedsbrevsmodtagerne ved lige. Læs mere

Korrekt opsætning af mail hjælper både din virksomhed og dine kunder

Det er nok de færreste der tænker over at tjekke op på, om deres e-mails system er sat korrekt op. Ikke desto mindre har en korrekt e-mail opsætning dog en stor betydning for din virksomhed generelle IT-sikkerhed, samt om du eller dine kunder og samarbejdspartnere bliver udsat for phishingmails. Læs mere

Sådan får du flere til at åbne dit nyhedsbrev uden at ændre i indholdet

Nyhedsbrev

Uanset om formålet med dit nyhedsbrev er information, branding salg eller noget helt andet, ønsker du som afsender at blive hørt af dine modtagere. For hvad er værre end skuffelsen over at have brugt lang tid på et nyhedsbrev, som alt for få åbner? Læs mere

12 tips til det gode nyhedsbrev – sådan øger du din åbningsrate

Der er mange gode grunde til at udgive et nyhedsbrev. Du opretholder kontakt til dine kunder, skaber mere trafik til din hjemmeside og får øget dit salg samt får mulighed for at brande din virksomhed overfor potentielle kunder. Læs mere

En gang til – hvis du skal have en e-mail for noget, er det ikke gratis

E-mail er ikke gratis

Et af de første blogindlæg jeg skrev her hos OnlineSynlighed.dk handlede om e-mails. Fokus var på, at man ikke skal poste sin e-mail i kommentarerne på opslag på LinkedIn, fordi det er let for spammere at scrape e-mails fra disse kommentarer.

Det er selvsagt irriterende, hvis ens arbejdsmail pludselig svømmer over med spam, men indlægget bliver afsluttet med et afsnit om, at gratis ting på nettet ofte ikke er gratis. Læs mere

Din e-mail har værdi – pas på den!

Pas på din mail, den har værdi

Den er din digitale postkasse og ikke bare nogle tegn i en bestemt rækkefølge. Din email er værdifuld – både for dig selv og andre – og derfor skal den også behandles sådan. Læs mere