Mellemlandingssider
Mellemlandingssider, også kaldet landing pages, giver mulighed for at give et stykke meget brugbart indhold til en specifikt søgende person. Dette er både et effektivt middel i forhold til at sælge mere af ens ydelse og til overordnet set at opnå en bedre online synlighed.
Forestil dig, at du søger efter “franske oste” på Google. Du kommer ind på to forskellige sider: Først forsiden af en webshop, der sælger alle mulige oste, og derefter en mellemlandingsside fra en anden webshop, der handler alene om franske oste. På den sidste kan du læse mere om emnet og få direkte links til de bedste franske oste i butikken. Hvor du ender med at købe dine oste er ikke noget svært spørgsmål: den sidste og specialiserede butik med en mellemlandingsside.
En mellemlandingsside, hvad den besøgende lander på efter en søgning i søgemaskinerne inden denne kommer til den faktiske vare eller Check Out-siden, giver mulighed for at give meget målrettet indhold til den målrettede søger. Og det giver flere konverteringer på ens webshop eller website i sidste ende, gladere brugere og en overordnet bedre online synlighed.
Rådgivning og udvikling af mellemlandingssider
OnlineSynlighed.dk kan hjælpe både i forhold til udviklingen af sådanne mellemlandingssider og / eller almindelig rådgivning om samme. Vores mellemlandingssider har til formål at give værdi til den besøgende ved at give denne præcis, hvad han eller hun leder.
Dette sker samtidigt med, at vi overholder alle Googles retningslinjer, og derved forbedrer vi også både søgemaskineoptimeringen og den overordnede online synlighed for websitet eller webshoppen.
Professionelle mellemlandingssider skaber en situation, alle vinder på: Den søgende finder præcis, hvad denne leder efter, du får flere konverteringer og Google har et godt resultat at sende den besøgende i retning af. Den eneste taber bliver dine konkurrenter, der ikke får solgt lige så mange franske oste som før.
Mellemlandingssider i praksis
Mellemlandingssider er typisk meget konkrete sider om ét emne. Derfor er det også en begrænset mængde besøgende, der vil have interesse i en sådan side – men dem, der har, finder til gengæld også præcis, hvad de leder efter.
Derfor er det også anbefalet at have et tocifret antal mellemlandingssider til ens vigtigste søgeord. Disse kan benyttes både i forhold til søgemaskineoptimering, og især også til annoncering, hvor du for en fast pris per klik eller visning kan sende en interesseret besøgende ind på en side omhandlende alene det, personen søger efter.
Sælger du eksempelvis computerudstyr, kan det anbefales at have en mellemlandingsside for muse, en for musemåtter, en for tastaturer, en for mousegrips samt en for computerhøjtalere. Dette skaber et bedre resultat for den besøgende, der søger efter fx et nyt tastatur, end hvis du bare sender denne direkte ind på din forside. Og det er noget, der kan aflæses på bundlinjen i sidste ende!
Både hvis du ønsker professionel rådgivning og sparring til dine mellemlandingssider, eller hvis du ønsker at få dem udviklet af eksperter fra starten af, kan OnlineSynlighed.dk hjælpe dig på vej mod en højere indtjening og gladere brugere – og en bedre online synlighed.
- SPF Flattening: Optimering af din virksomheds mail sikkerhed og levering - 1. juli 2024
- Undgår dine e-mails spammappen? Tjek det gratis! - 14. juni 2024
- Kultur, opdragelse og værdisæt tæller mere end generationstilhørsforhold - 17. maj 2024
DK-31929407