OnlineSynlighed.dk er ny samarbejdspartner i Randers HK

OnlineSynlighed.dk præsenteres som samarbejdspartner

Onsdag aften blev OnlineSynlighed.dk sammen med tre andre nationale virksomheder præsenteret som ny samarbejdspartner til Randers HK på et velbesøgt pressemøde afholdt på Brasserie Mathiesen i Randers.

Vi skal hjælpe ambitiøse Randers HK videre til øget online synlighed gennem en ny hjemmeside, der præsterer godt samt professionel rådgivning og sparring i forbindelse med sociale medier.

#RandersHKvidere

Klubben har siden juni 2017 brugt hashtagget #RandersHKforfra, som beskriver den proces, som klubben har været i, og skal være i de næste par år. Randers HK har en fortid med store resultater, stærk klubånd, en masse seriøs talentudvikling og endeligt et mål om en placering i toppen af dansk håndbold. Tophåndbold kræver økonomi og et stærkt fundament, hvilket denne proces skal være med til at lægge grundlaget for.

På onsdagens pressemøde blev et nyt hashtag desuden lanceret. #RandersHKvidere bliver fremover navnet på den proces, som klubben har lagt for dagen – både på og uden for banen.

Nu er nogle af de opstillede delmål nået, og klubben er længere i processen, men stadig langt fra færdige og tilfredse. Randers HK er en ambitiøs klub med ambitiøse mål – både sportsligt og kommercielt, hvilket passer os rigtig godt. Vi hos OnlineSynlighed.dk glæder os til at spille en rolle i klubbens spændende proces, så vi forhåbentlig kan hjælpe Randers HK til igen at være en del af toppen i dansk kvindehåndbold.

Per Rasmussen præsenterer OnlineSynlighed.dk

Ny mobilvenlig hjemmeside

Det første stykke arbejde vi skal udføre for Randers HK, er en ny hjemmeside til klubben. Her er fokus blandt andet på mobilvenlighed, så de besøgende nemt og enkelt kan navigere rundt på hjemmesiden og søge information om alt fra spillere og ledelse til næste ligakamp og generelle nyheder.

Det er afgørende, at fans og tilskuere har muligheden for nemt og hurtigt at kunne finde disse informationer – uanset om det er under en kamp i Arena Randers, eller om det er hjemme foran fjernsynet. Derfor er den gode brugeroplevelse ligeledes i fokus på klubbens nye platform.

Målet med samarbejdet er desuden, at Randers HK fremover skal mærke en øget online synlighed med aktiviteterne både på og uden for banen. Hjemmesiden vil derfor være optimeret på alle parametre, så vi sikrer os, at den præsterer godt, og bliver fundet af brugerne.

Eksponering på sociale medier

De sociale medier er et vigtigt værktøj, når det kommer til eksponering både for klubben selv og for deres samarbejdspartnere. Vi vil agere sparringspartnere og professionelle rådgivere i forbindelse med klubbens aktivitet på diverse sociale medier. På den måde sikrer vi os nemlig, at der skabes øget online synlighed for klubben, samarbejdspartnere og aktiviteter.

Vi sætter en ære i at hjælpe en lokal østjysk klub videre, og glæder os til samarbejdet med Randers HK samt til at være en væsentlig del af den spændende og ambitiøse proces #RandersHKvidere.

John Nielsen