Få kendskab til facebooks mange værktøjer og nå ud til potentielle kunder
Som lokal virksomhed kan det svært at slå rigtigt igennem på de sociale medier, og mange vælger derfor helt at lade være med at bruge dem. Det er dog afgørende, at man er til stede der, hvor brugerne også er – og det er de i høj grad på Facebook og andre sociale medier.
Denne workshop henvender sig til lokale virksomheder, der gerne vil lære mere om sociale medier. Vi skræddersyer indholdet, så vi er sikre på at have alle med helt fra start.
Vær der hvor brugerne er
Der er cirka 3,2 millioner danskere på Facebook. Det vil sige 67 % af befolkningen. 97 % af alle unge mellem 16 og 24 har og bruger desuden minimum 1 socialt medie. Der er altså en god chance for, at Jeres potentielle kunder også er at finde på Facebook.
Når de potentielle kunder er der, skal du selvfølgelig også være der. På Facebook er mulighederne mange og pengene små, i hvert fald hvis man formår at effektivisere indsatsen – og det er netop det, du lærer på denne workshop.
Introduktion til værktøjer
Når man arbejder med Facebook, er det vigtigt, at man kender til de værktøjer, der bliver stillet til rådighed. På den måde sikrer man sig nemlig at udnytte det store potentiale til fulde og dermed nå ud til mange nye og potentielle kunder.
De mange værktøjer kan være svære at finde rundt i, og det kræver en grundig introduktion før, at man kan bruge dem effektivt. På denne workshop får du derfor en dybdegående forklaring og gennemgang af værktøjerne, så du ved præcis, hvad du skal gøre, når du skal arbejde med det til hverdag.
Facebook kender dine kunder bedre end du tror grundet den enorme datamængde, som der hele tiden indsamles. Det er netop den indsigt, der gør Facebook til et effektivt markedsførings- og annonceringsværktøj.
Strategi
Mange tror fejlagtigt, at det blot handler om at være på Facebook, men faktisk har du kun taget det første spadestik, idet du opretter en virksomhedsprofil på Facebook. Arbejdet med sociale medier kræver en klar strategi, plan og nøje udvalgte budskaber.
På denne workshop lærer du derfor også, hvordan du kan gribe indsatsen an, og hvad du skal lægge vægt på. Vi tager udgangspunkt i den virksomhed du kommer fra, og hjælper dig med at sætte gang i idégenereringen, så du sikrer dig, at dine budskaber når ud til de helt rette brugere.
Workshoppen vil bestå af både teori og praktisk arbejde, og kursisterne får derfor hands-on i arbejdet med sociale medier, så de nemt kan omsætte den nye viden til praksis, når de skal videre i arbejdet med markedsføring på Facebook.
Praktisk information
Sted: Østergade 15, 1. sal, 8370 Hadsten
Antal deltagere: op til 5 deltagere
Varighed: 6 timer
Pris: 9.750 kr. ekskl. moms
Underviseren
John
John Nielsen er vores ekspert i markedsføring på sociale medier med en stærk forretningsmæssig vinkel. Han har arbejdet med en bred vifte af kunder.
John forstår ikke kun de tekniske aspekter af Facebooks annonceredskaber men også, hvordan man strategisk kan udnytte dem til at opnå forretningsmål. Han vil hjælpe dig med at forstå, hvordan du kan effektivisere din indsats på Facebook og andre sociale medier, så du får mest muligt ud af din investering.
Book din workshop i Facebook-markedsføring for lokale virksomheder her
Udfyld formularen herunder for at booke en workshop. Er I flere fra samme virksomhed, der ønsker at deltage, så angiv niveauet for den person, der har mindst erfaring med Facebook-annoncering.
DK-31929407