
Google Ads er et effektivt redskab til at ramme de personer, der netop søger på et specifikt produkt eller service. Med den rette opsætning og optimering kan du blive vist øverst i søgeresultaterne.
Som Google Ads bureau har vi stor erfaring med at opsætte og optimere Google Ads for en lang række kunder, både B2B og B2C.
Har du brug for hjælp til Google Ads, så kontakt os via kontaktformularen. Så kontakter vi dig snarest muligt til en uforpligtende snak om, hvordan vi kan hjælpe dig med at få flere kunder via Google Ads.
Uanset om du har behov for hjælp til søgeannoncer, displayannoncer, videoannoncer, mobilannoncer eller shoppingannoncer, kan vores Google Ads specialister hjælpe dig.
Hos OnlineSynlighed.dk får du professionel sparring og hjælp til Google Ads. Vi arbejder ud fra mentaliteten om, at dit afkast af Google Ads altid kan blive bedre – og det bedre resultat kan vi skabe.
Vi kan hjælpe dig både med at opsætte annoncer samt at optimere på dine eksisterende annoncer. Hvis vi skal optimere dine eksisterende annoncer vil vi altid tage udgangspunkt i at skaffe dig flere konverteringer ud fra dit nuværende budget eller skaffe dig samme antal konverteringer til færre penge.
Virksomheder har ofte den opfattelse, at de selv kan løfte opgaven med at opsætte og administrere Google Ads kampagner. Det kan de måske også, men hemmeligheden bag en effektive kampagne ligger ikke i at kunne oprette en kampagne, men derimod at gøre kampagnen værdifuld, uden at det koster virksomheden en masse penge.
Google Ads specialisterne hos OnlineSynlighed.dk ved, hvordan man skaber den bedste ROAS (Return on Advertising Spend) for kunderne, og dette er ikke så nemt. Det kræver jævnlige budjusteringer, øje for tidspunkter at annoncere på og meget mere.
Hos OnlineSynlighed.dk stræber vi altid efter at give dig den højst mulige ROAS. Hvis din ROAS ligger på 4 (du får 4 kr. tilbage, hver gang du investerer 1 kr. i Ads) så kan vores Google Ads eksperter højst sandsynlig øge denne betragteligt.
Er du i tvivl om, hvilket optimeringspotentiale, der er for dine Google Ads – og om du har behov for hjælp, så lad os lave en gennemgang. Det er gratis og uforpligtende.
Lad en af vores Google Ads specialister gennemgå din Google Ads-konto. Herefter vil vores specialist gennemgå dine optimeringsmuligheder sammen med dig, så du kan få et overblik over, hvordan dine annoncer med fordel kan optimeres.
Vi sender dig også et tilbud på disse optimeringsmuligheder, så du let kan tage stilling til, om du hellere vil lade os stå for optimeringen af dine annoncer. Ofte kan det godt betale sig at lade vores specialister håndtere dine Google Ads, da vi har kompetencerne og erfaringen til at arbejde effektivt med dine annoncer.
Udfyld formularen, hvis du ønsker en gratis og uforpligtende Google Ads-gennemgang. Så vil en af vores Google Ads specialister kontakte dig og aftale et tidspunkt for gennemgangen.
Du kan trygt overlade optimeringen af dine Google Ads til os. Vi har arbejdet med Ads-annoncering og -rådgivning gennem mange år. Vi er derfor ikke i tvivl om, at vi også kan hjælpe dig.
Inden vi påbegynder et samarbejde, vil vi undersøge hvor vi kan skabe mere værdi i din Ads-konto. Opdager vi her, at vi ikke har mulighed for at optimere yderligere eller hjælpe dig med at få mere ud af dine penge, så siger vi tak for denne gang allerede fra starten. For os er det vigtigt, at du også kan se og mærke resultaterne af vores indsats.
Når du indgår et samarbejde med os, får du en fast kontaktperson, som har overblikket over de indsatser, vi udfører for dig. Denne kontaktperson vil du altid kunne række ud til, hvis du har behov for sparring, eller hvis du har spørgsmål til noget.
Hver måned får du tilsendt en rapport over de opnåede resultater den seneste måned. Dermed kan du let følge udviklingen, og samtidig får du information om, hvordan vi vil optimere dine annoncer den kommende måned.
Laver vi også andet for dig end Google Ads, vil dette også fremgå af rapporten. På den måde sikrer vi, at du får det fulde overblik, og samtidig sikrer vi gode synergier mellem de forskellige indsatser.
Google Ads er en online annonceringsplatform, der giver dig mulighed for at få vist annoncer i Googles søgeresultater, på YouTube samt på andre websites. Google Ads er et effektivt værktøj til at nå ud til personer, der aktivt søger efter lige netop dine produkter eller services.
Der er mange gode grunde til at bruge Google Ads som en aktiv del af din markedsføringsstrategi. Dels kan du få en høj synlighed, når dine potentielle kunder søger efter dine produkter eller services, du kan selv styre dit budget, du kan målrette dine annoncer baseret på geografi, søgeord m.v. og du kan måle på de opnåede resultater med henblik på at se, om dine annoncer har været succesfulde.
Google Ads er et auktionsbaseret system. Derfor vil prisen for Google Ads variere alt efter bl.a. konkurrencen på dine udvalgte søgeord, placeringen af dine annoncer, antallet af annoncer og ikke mindst annoncekvaliteten. Du har dog fuld kontrol over dit annonceringsbudget i Google Ads, hvor du kan angive et dagligt budget, lige som du kan indstille en max CPC (cost per click).
Nogle af de mest brugte målretningsmuligheder med Google Ads er: søgeord (og negative søgeord), geografi og demografi og interesser.
Det korte svar er: Nej. Google Ads og SEO er et godt supplement til hinanden. Vi plejer at sige, at Google Ads er godt, hvis du vil se resultater lige nu, mens SEO er mest rentabel på lang sigt. Med SEO vil din investering nemlig kunne tjene sig hjem igen og igen, hvis det er udført korrekt. Hvis du er en nyopstartet virksomhed, eller hvis din virksomhed har tilføjet nye services eller produkter til sortimentet, vil det primære mål være, at blive set lige nu. I dette tilfælde er Google Ads derfor et godt sted at starte. Selvom du starter med Google Ads, anbefaler vi også at du tænker SEO ind i dine planer. Det kan nemlig tage op til flere måneder, før du begynder at se resultater på denne indsats, afhængigt at konkurrencen på dine søgeord.
Står du med en konkret digital udfordring eller har vækstambitioner, så står vi klar til at tage en uforpligtende dialog.