Sådan præsterer du på Instagram

Succes Instagram

Ligesom alle andre sociale medier har Instagram særlige algoritmer, der er med til at diktere hvilke brugere der ser hvilke opslag. Når man er til stede på Instagram, er man naturligvis interesseret i, at det man poster skal være guf for algoritmerne, så opslagene præsterer bedst muligt. Læs mere

Sådan lægger du en stærk strategi for sociale medier

Strategi til sociale medier

Det at få succes på sociale medier kræver langt mere end jævnlige opdateringer og delinger fra venner og familie. Mange virksomheder fokuserer kun på likes og delinger, men faktisk er det ikke der, fokus skal være – hvert fald ikke kun der. Læs mere

Har du en strategi for lokal SEO?

Lokale virksomheder kan opnå stor synlighed, hvis de arbejder med lokal SEO. Du har måske selv lagt mærke til, at lokale forretninger bliver tilgodeset, når du søger efter en bestemt forretning. Dette skyldes, at Google tilgodeser brugeren og derfor finder de mest relevante søgeresultater – og det må være dem, der er tættest på brugeren. Læs mere

Derfor bør din SEO-strategi være dynamisk

SEO-strategiGoogles algoritmer kan ændre sig – og det samme kan hvilke søgeord, der for dig og din virksomhed er profitable at jagte.

Et søgeord kan sagtens have mange søgninger, men give få konverteringer – mens et søgeord med markant færre søgninger med flere konverteringer kan bidrage mere positivt til din bundlinje samlet set.

Læs mere

Online marketing strategi

Online marketing strategiStrategi er et stærkt ord, og faktisk var det i forretningssammenhæng først omkring 1950’erne at ordet for alvor dukkede op. Her kom forskellige professorer med deres meninger om strategi, men samlet set var alle enige om at strategi var noget mennesker havde lavet i årtusinder – der var bare ikke sat deciderede begreber på det. Læs mere