6 fejl du ikke må begå, når du skal i gang med annoncering

Annoncering

Annoncering – hvad end det er via de sociale medier eller Google – kan hjælpe dig med at skabe gode resultater i form af øget trafik, konverteringer og salg. Det er derfor heller ikke underligt, at flere og flere virksomheder vælger annoncering som en del af deres online markedsføring.

Læs mere

Google Ads: Betaler du for klik, der ikke giver resultater?

ppc annoncer

Kender du det? Efter lang tids hårdt arbejde, er du endelig kørende med dine annoncer i Google Ads.

Men hov!

Hvorfor skaber dine annoncer ikke resultater?

Har du betalt for klik, der ikke har givet dig kunder i butikken?

Læs mere

Annoncering: Google Ads og Google Shopping annoncer

Google adsDriver du en webshop eller butik? Så har du måske også gået med tankerne om at annoncere, så du bliver endnu mere synlig på Google. Læs mere

5 gode tips til Google Ads – Sådan optimerer du dine kampagner

Google Ads - PPC

Har du opsat annoncer i Google Ads, men synes du ikke helt, at du får de resultater, som du havde håbet på? Det kan der være mange årsager til. En af de væsentligste årsager kan være, at du ikke sørger for at optimere på dine annoncer. Læs mere

Google kommer med nye opdateringer og ændringer til Google Ads

Den 31. januar 2022 modtog flere virksomheder en mail fra Google om, at de opdaterer deres verifikation for annoncører. Fra den 31. marts i år, vil Googles identificering af identiteter og virksomheds drift blive slået sammen til en samlet verificering/bekræftelse. Læs mere

Den store guide til annoncering i Google Ads

Google-ads

De fleste virksomheder er mere eller mindre bekendte med Google Ads, som tidligere blev kaldt Google AdWords. Hvis ikke du er helt klar på, hvad Google Ads egentlig er, kommer her en kort forklaring: Google Ads er et annoncerings-værktøj, der gør det muligt at øge din virksomheds synlighed i Googles søgeresultater og hos andre søgepartnere gennem betalte annoncer. Læs mere

Gratis Google Shopping – hvad betyder det for dig?

Google Shopping

Arbejder du med annoncering er det næppe en nyhed for dig længere, at Google Shopping bliver gratis. Det er selvfølgelig en stor nyhed i branchen, men hvad betyder det konkret for dig? Det har jeg zoomet ind på i dette blogindlæg. Læs mere

Få mere ud af dit Google Ads budget med negative søgeord

Besparelse

Når du annoncerer, vil der altid findes personer, som det ikke er relevant for dig at vise dine annoncer til, og derfor er det vigtigt, at du gør brug af de såkaldte negative søgeord i Google Ads.
Disse søgeord sikrer, at du ikke bruger penge på at vise annoncer til brugere, som de ikke er relevante for. Læs mere

Du får snart muligheden for en tredje overskrift i Google Ads

Tredje overskift i Google Ads

Lige nu kan du skrive 2 overskrifter ind i dine Google Ads – du kalder dem i øvrigt ikke AdWords længere, vel? De overskrifter kan man kombinere på forskellig vis med forskellige budskaber og udtryk. Du har nok også en masse variationer af annoncer inden for den samme kampagne, så Googles algoritmer har lidt at arbejde med. Læs mere

Nå ud til Youtube-seere med annoncer baseret på brugernes Google-søgninger

Youtube Google annoncer

I sidste måned kunne man på Googles blog læse, at det snart er muligt at annoncere til Youtube-brugere baseret på deres seneste Google-søgninger. Det betyder, at hvis en bruger eksempelvis har Googlet støvsugere, så kan støvsugerproducenter og -sælgere fremadrettet målrette deres annoncer mod disse brugere. Læs mere