Den store guide til Personas i Content Marketing

Personas

Når du laver Content Marketing, kan du lettere målrette dine tekster, når du har en idé om, hvem personen du skriver til er. Da det er umuligt at vide, hvem den faktiske person, der sidder bag skærmen og læser dit content på dit website eller dine sociale medier, er, kan det være en god idé at lave en repræsentativ karakteristik af målgruppen, som du kan bruge til at lave din Content Marketing ud fra. Læs mere

Få mere synlighed og brandkendskab når du bruger SEO i din Content Marketing

SEO-og-Content-Marketing

Mange forbinder SEO og Content Marketing med hinanden. Det er da også forståeligt. For selvom SEO og Content Marketing ikke er det samme, og selvom SEO har en mere teknisk tilgang og Content Marketing har en mere holistisk tilgang til indhold, fungerer de rigtig godt sammen. SEO og Content Marketing komplementerer dermed på mange områder hinanden og går ofte hånd i hånd, når det handler om at tiltrække besøgende til hjemmesiden. Når man taler om Content Marketing, er det derfor også stort set umuligt at komme udenom SEO. Læs mere

Din komplette guide til Content Marketing

Content-Marketing

Du har med garanti hørt om Content Marketing mange gange før og fået tudet ørene fulde med, hvor vigtigt det er med godt og relevant content. Content Marketing er da også en af de vigtigste marketingdiscipliner – i hvert fald, hvis du spørger os. Læs mere