Sådan lykkes du med din om-os side og skaber mere salg

om-os-side

De fleste virksomheder har en om-os side på deres website. Dog er det de færreste virksomheder, der har en god om-os side, der inspirerer, udviser troværdighed og fanger den besøgendes interesse. Det er rigtig ærgerligt, for der ligger et stort potentiale gemt på din virksomheds om-os side. Læs mere

Guide til en succesfuld Content Marketing til B2B

Er du en B2B virksomhed? Få gode råd til, hvordan du får succes med din Content Marketing til B2B og får flere konverterende kunder.

Duplikeret indhold skader din forretning
– Sådan gør du noget ved det!

Undgaa-duplikeret-indhold

 Duplikeret indhold er en stor udfordring for mange webshop og hjemmesideejere. Vi har tidligere skrevet en artikel om, hvorfor duplikeret indhold er et større problem end nogensinde. Her kan du også læse mere om, hvad duplikeret indhold egentlig er for en størrelse. Læs mere

Strategi til sociale medier: Få succes med Content Marketing på sociale medier

Content-marketing-paa-sociale-medier

Sociale medier er i stigende grad blevet nogle af de mest foretrukne kanaler til content marketing. Det skyldes i høj grad, at flere millioner mennesker bruger de sociale medier dagligt, hvilket gør det muligt for virksomheder at opnå større synlighed hos målgruppen. Læs mere

16 gode danske og udenlandske blogs til viden om Content Marketing

bedste-content-marketing-blogs

Hos OnlineSynlighed.dk elsker vi at dele vores specialistviden med jer. Igennem det sidste stykke tid har vores fokus været på Content Marketing, hvor vi blandt har skrevet om Personas, Blogging, SEO og tekstforfatning og desuden givet jer gode tips til Content Marketing. Vi er derfor allerede nu kommet vidt og bredt i forhold til at afdække, hvad Content Marketing egentlig er for en størrelse, hvorfor Content Marketing er så vigtigt, og hvad du skal overveje, når du laver Content Marketing i praksis. Læs mere

Content Marketing tips: Sådan planlægger og skriver du godt indhold

content-marketing-tips

Content Marketing handler blandt andet om at lave målrettet og relevant indhold. Det kan blandt andet både være billeder, videomarkedsføring, podcasts og tekst. I dette blogindlæg vil vi sætte fokus på tekstforfatning og give dig tips til, hvordan du opnår succes med at lave gode tekster til din Content Marketing. Læs mere

Blogging: Sådan kommer du i gang med at lave blogindlæg

Blogging

En af de mest populære typer Content Marketing er blogging. Både B2B og B2C virksomheder benytter sig i høj grad af denne type Content Marketing til at tiltrække flere leads, og det er der flere gode grunde til. Læs mere

Den store guide til Personas i Content Marketing

Personas

Når du laver Content Marketing, kan du lettere målrette dine tekster, når du har en idé om, hvem personen du skriver til er. Da det er umuligt at vide, hvem den faktiske person, der sidder bag skærmen og læser dit content på dit website eller dine sociale medier, er, kan det være en god idé at lave en repræsentativ karakteristik af målgruppen, som du kan bruge til at lave din Content Marketing ud fra. Læs mere

Få mere synlighed og brandkendskab når du bruger SEO i din Content Marketing

SEO-og-Content-Marketing

Mange forbinder SEO og Content Marketing med hinanden. Det er da også forståeligt. For selvom SEO og Content Marketing ikke er det samme, og selvom SEO har en mere teknisk tilgang og Content Marketing har en mere holistisk tilgang til indhold, fungerer de rigtig godt sammen. SEO og Content Marketing komplementerer dermed på mange områder hinanden og går ofte hånd i hånd, når det handler om at tiltrække besøgende til hjemmesiden. Når man taler om Content Marketing, er det derfor også stort set umuligt at komme udenom SEO. Læs mere

Din komplette guide til Content Marketing

Content-Marketing

Du har med garanti hørt om Content Marketing mange gange før og fået tudet ørene fulde med, hvor vigtigt det er med godt og relevant content. Content Marketing er da også en af de vigtigste marketingdiscipliner – i hvert fald, hvis du spørger os. Læs mere