Hold dig fra disse 20 nyheder på din virksomheds blog og sociale medier!

Hold dig fra disse 20 nyheder på din virksomheds blog og sociale medier!

Hvem gider læse kedelige nyheder, der kun er interessante for virksomheden selv? Ikke os! Og sikkert heller ikke dine kunder. Der er ingen grund til at spilde tid på at producere content, der ikke giver værdi for kunderne eller styrker din virksomheds brand. Læs mere

De skjulte strategier bag top-virksomheders online succes

De skjulte strategier bag top-virksomheders online succes

 

Er du nysgerrig omkring, hvordan nogle virksomheder formår at skille sig ud og blive bemærket på internettet? Så er du kommet til det rette sted! I dette blogindlæg vil vi afsløre de strategier, som toppræsterende virksomheder anvender for at opnå en enestående online synlighed. Læs mere

20 effektive indholdsformater til at forvandle din content marketing-strategi

20 effektive indholdsformater til at forvandle din content marketing-strategiContent marketing er en af de mest effektive måder at nå ud til dit publikum på og bygge relationer med dine kunder og potentielle kunder. Men med så mange forskellige indholdsformater til rådighed kan det være svært at beslutte, hvilke der er bedst for din virksomhed og dit publikum. Derfor har vi hos OnlineSynlighed.dk samlet en liste over 20 af de mest effektive indholdsformater til en content marketing-strategi. Læs mere

GPT-4 med multimodalitet: En game-changer for AI og virksomheder


GPT-4 er på vej næste uge – og den vil være multimodal, siger Microsoft Tyskland

Microsoft Tysklands CTO, Andreas Braun, afslørede på et AI-kickoff arrangement den 9. marts 2023, at udgivelsen af GPT-4 er nært forestående.
Læs mere

Derfor skal du skrive evergreen content

Content marketing er og bliver en væsentlig del af flere og flere virksomheder.  Men med så mMen hvordan bliver det ved med at være det, selv efter flere år siden det blev udgivet?

Men hvordan kan dit indhold blive ved med at være relevant? Svaret er simpelt – evergreen content. Læs mere

Derfor er kundecases vigtige
– og sådan bruger du dem

Hvis du nogensinde har købt et produkt, enten helt eller delvist, baseret på en kundeudtalelse, ved du nok også godt, hvor effektive de kan være. Bruger du dem rigtigt, kan kundeudtalelser nemlig være effektive til både at skabe opmærksomhed omkring dit produkt/service og få kunderne til rent faktisk at foretage et køb. Læs mere

Sådan øger du dit salg med video

Vi har før skrevet om, hvor meget video fylder på de sociale medier og i vores hverdag. Det er ikke længere ”nice to have”, hvis du gerne vil skille dig ud fra mængden. Det er en nødvendighed.

Videoer kan noget som billeder og tekst ikke kan. Det kan skabe en følelse hos dine kunder. Endvidere er video et perfekt redskab til at demonstrere dine produkter. Læs mere

Få etableret din virksomheds tone of voice

Hvordan vil du gerne have, at dine kunder opfatter dig? Humoristisk, seriøs, faktuel eller noget helt fjerde? Måske er det svært at svare på, måske ikke.

Når vi snakker content marketing, går vi op i, hvad der bliver skrevet og udgivet af indhold. Formålet med content marketing er at inspirere sine kunder og give godt indhold, de kan bruge og som øger din brandidentitet. Læs mere

Derfor er det vigtigt med en effektiv FAQ-side

En af de ting du skal tage stilling til, når du har en hjemmeside eller webshop, er indholdet på siden. Hvilke sider skal du have med, hvad er vigtigt, og hvad er knap så vigtigt. Godt indhold er afgørende for, om dine kunder bliver hængende på din hjemmeside eller webshop og ender med at købe et af dine produkter eller ydelser. Læs mere

Derfor bør du overveje at bruge podcast som en del af din content marketing strategi

Det er ikke længere nok at have et godt produkt eller en god kampagne nu om stunder. Du er også nødt til at fokusere på at give lidt af dig selv i form af viden, underholdning eller guides igennem content marketing, hvis du gerne vil have brugernes opmærksomhed. Hvis din virksomhed er bekendt med begrebet content marketing, er I sikkert også godt klar over, at der er stor konkurrence blandt de mange virksomheder. Læs mere