Derfor er kundecases vigtige
– og sådan bruger du dem

Hvis du nogensinde har købt et produkt, enten helt eller delvist, baseret på en kundeudtalelse, ved du nok også godt, hvor effektive de kan være. Bruger du dem rigtigt, kan kundeudtalelser nemlig være effektive til både at skabe opmærksomhed omkring dit produkt/service og få kunderne til rent faktisk at foretage et køb. Læs mere

Sådan øger du dit salg med video

Vi har før skrevet om, hvor meget video fylder på de sociale medier og i vores hverdag. Det er ikke længere ”nice to have”, hvis du gerne vil skille dig ud fra mængden. Det er en nødvendighed.

Videoer kan noget som billeder og tekst ikke kan. Det kan skabe en følelse hos dine kunder. Endvidere er video et perfekt redskab til at demonstrere dine produkter. Læs mere

Få etableret din virksomheds tone of voice

Hvordan vil du gerne have, at dine kunder opfatter dig? Humoristisk, seriøs, faktuel eller noget helt fjerde? Måske er det svært at svare på, måske ikke.

Når vi snakker content marketing, går vi op i, hvad der bliver skrevet og udgivet af indhold. Formålet med content marketing er at inspirere sine kunder og give godt indhold, de kan bruge og som øger din brandidentitet. Læs mere

Derfor er det vigtigt med en effektiv FAQ-side

En af de ting du skal tage stilling til, når du har en hjemmeside eller webshop, er indholdet på siden. Hvilke sider skal du have med, hvad er vigtigt, og hvad er knap så vigtigt. Godt indhold er afgørende for, om dine kunder bliver hængende på din hjemmeside eller webshop og ender med at købe et af dine produkter eller ydelser. Læs mere

Derfor bør du overveje at bruge podcast som en del af din content marketing strategi

Det er ikke længere nok at have et godt produkt eller en god kampagne nu om stunder. Du er også nødt til at fokusere på at give lidt af dig selv i form af viden, underholdning eller guides igennem content marketing, hvis du gerne vil have brugernes opmærksomhed. Hvis din virksomhed er bekendt med begrebet content marketing, er I sikkert også godt klar over, at der er stor konkurrence blandt de mange virksomheder. Læs mere

6 marketing trends i 2021 du skal holde øje med

online-marketing-trends-2021

Vi har nu skudt det nye år ind, og derfor er det blevet tid til en forudsigelse af, hvad det nye år kommer til at bringe i forhold til online markedsføring. 2020 har været et meget anderledes år, som de fleste af os nok sent vil glemme. Coronavirussen og nedlukninger har påvirket hele verden og dermed også været dominerende for, hvordan den digitale markedsføring har været og kommer til at være i det nye år. Læs mere

Sådan lykkes du med din om-os side og skaber mere salg

om-os-side

De fleste virksomheder har en om-os side på deres website. Dog er det de færreste virksomheder, der har en god om-os side, der inspirerer, udviser troværdighed og fanger den besøgendes interesse. Det er rigtig ærgerligt, for der ligger et stort potentiale gemt på din virksomheds om-os side. Læs mere

Guide til en succesfuld Content Marketing til B2B

Er du en B2B virksomhed? Få gode råd til, hvordan du får succes med din Content Marketing til B2B og får flere konverterende kunder.

Duplikeret indhold skader din forretning
– Sådan gør du noget ved det!

Undgaa-duplikeret-indhold

 Duplikeret indhold er en stor udfordring for mange webshop og hjemmesideejere. Vi har tidligere skrevet en artikel om, hvorfor duplikeret indhold er et større problem end nogensinde. Her kan du også læse mere om, hvad duplikeret indhold egentlig er for en størrelse. Læs mere

Strategi til sociale medier: Få succes med Content Marketing på sociale medier

Content-marketing-paa-sociale-medier

Sociale medier er i stigende grad blevet nogle af de mest foretrukne kanaler til content marketing. Det skyldes i høj grad, at flere millioner mennesker bruger de sociale medier dagligt, hvilket gør det muligt for virksomheder at opnå større synlighed hos målgruppen. Læs mere